pats piektais podkāsts, jeb Viasat nevaid miris
Mēnesis nav riņķī kā Viasat jau klāt. Nezinu pēc kāda principa viņi ņem tos tālruņu numurus kam zvanīt, bet izskatās, ka esmu trāpījies kādā vip apzvanāmo klubiņā- šodien atkal viena tante par katrām varītēm centās nomelnot Lattelecom un paspodrināt savu spalvu. Laikam grib mani paņemt uz izturību (iepriekšējā Viasat saruna ar turpinājumu).
Šoreiz dialogs ir nedaudz virs 11minūtēm. Nekas diži sakarīgs nesanāca (pagrūti koncentrēties sakarīgai sarunai, ja dari ko citu), bet gan jau kādam būs pacietības noklausīties kā tante cenšas.
Tante bija izteikti kareivīga- visu laiku ir tāda sajūta, ka viņa piesolīs man sadot pa purslām, ja es kaut kā mēģināšu ieminēties, ka Lattelecom ir labāks par Viasat.
Viena piebilde- sarunā pavīdēja info par Viasat līgumu. Te ir izvilkums no Viasat mājas lapas–
10. Līguma noteikumu grozīšana
10.1. Viasat ir tiesības vienpusējā kārtībā grozīt un papildināt Līguma noteikumus, tajā skaitā Viasat pakalpojumu maksas, bet Klientam šādā gadījumā ir tiesības izbeigt Līgumu, ja Klients nepiekrīt Viasat izdarītajiem Klientam nelabvēlīgiem Līguma grozījumiem, rakstveidā paziņojot par Līguma izbeigšanu Viasat līdz Līguma grozījumu spēkā stāšanās dienai.
Patīkamu klausīšanos un gaidām tantes nākamo zvanu.
[display_podcast]
Hehe, pa smuko :D
btw 3,5LVL ir tikai pirmos trīs mēnešus, pēcāk 5,90LVL(x33), šķīvja uzstādīšana maksā ~40LVL, pieslēgšana 25LVL, kartes gada maksa 10LVL. Kā arī, šķīvja priekšā nedrīkst būt koki, mājas utt. Par garantēto signālu… salēja, jo ja Zviedrijā ir vētra, tas signāla nav. P.S. Īstenībā uzskatu, ka televīzija degradē, tamdēļ cenšos to kasti neskatīties vispār.
Izskatās, ka viņi tev ir pieteikuši karu un nenomierināsies, kamēr nebūs ar tevi līgums.
Traģiski…
Apbrīnoju pacietību!
Heh. Plānu jāpilda. Tādiem, kas uzreiz nepasaka nē zvanīs un zvanīs :)
Tagad, kad krievu kanālus nācās izņemt daudzi krievi sāk atteikties no viasat. Dēļ tā pat nelicenzētu RTR kanālu sāka rādīt.
Bet nu muldēt jau nu gan muld. Ja nemaldos pirms gada viasat pacēla cenas it kā norakstot uz pvn likmes izmaiņām, vienīgi tā cenu pacelšana nebija 3%, bet gan stipri vairāk, kaut kur ap 15%. Esošiem klientiem, kas pirms vairākiem gadiem slēguši līgumu cenu nemaina, un tie maksā tos 15-17Ls mēnesī. Tikai ja sāk sūdzēties un grib atteikties, tad piedāvā nolaist līdz 9Ls, bet tiem kas neiedomājas atteikties pirms līguma beigām pazvana un it kā lielu labvēlību pasniedzot piedāvā samazināt cenu, bet nepasaka, ka piekrītot šai cenas samazināšanai tiek uzlikta piekrišana arī līguma pagarināšanai uz vēl 2 gadiem. Ļoti daudziem tas ir nepatīkams pārsteigums, jo bija plānojuši pēc līguma beigām atteikties un tad izrādās, ka paslepus iesmērēti vai uzspiesti vēl vairāki līguma gadi.
Attieksme pret klientiem vienkārši apbrīnojama.
Mūsdienu tehnoloģijās pat pēc gada var būt daudz izdevīgāki piedāvājumi, tapēc uz 3 gadīgiem līgumiem parakstīties ir neprāts.
Parasti principa pēc atšuju visus, kuri grib man kaut ko pārdot, bet patiesībā brīnos, ka uz mani arī nesen tas regulārais spiediens vismaz vienreiz iedarbojās – tā kā samērā bieži sanāk ieiet swedbank, tad pensiju velnsviņuzinakurais līmenis pie vieņiem man ir piedāvāts jau desmitiem reižu, vienmēr dzelžaini teicu nē, bet nu nesen neizturēju tos jautājumus “kāpēc” un tomēr piekritu lai viņi pārņem to manu pensiju. Tā pat šobrīd nestrādāju un nekādas naudas tur nav. Citādi katru reizi aizejot uz banku jāklausās tā vāvuļošana.
Viasatam (vai kas nu tie par televīzijas tirgotājiem bija, īpaši neiedzļinājos) gan vienkārši vaļsirdīgi pateicu, ka televīziju neskatos un neplānoju to darītm un vairs neesmu traucēts :)
to Mārtiņš – RTR nebija nelicenzēts, VIASAT rādīja starptautisko versiju un tur ar licenzēm viss ir OK
Malacis, man gan nav laika pisties ar šitiem aģentiem.
[…]Tante naglaja, programmas nagla[…]
Tas gandrīz kā Gustavo dziesmā “No lūpām lasi”. Paklausies, sapratīsi, ko domāju, ka pilnīgi tukša salmu kulšana :D
Jā, man šie ir kādas 2 reizes zvanījuši. Otrajā reizē es vienkārši teicu, ka kolēģis jau man zvanīja, ka mēs par visu esam izrunājuši, ka man nevajag. Protams, mēģināja turpināt, bet pēc mana stingrā “es jums teicu, ka es nevēlos, vai mēs varam beigt šo sarunu?” likās mierā. Pēc tam nav zvanījuši, cerams kaut kur ir ķeksi ielikuši “nezvanīt, baigi riebīgais pretī runā”.
Krist2ps- dziesmu dzirdējis esmu, bet jāpaklausās (jāpameklē jūtūbē) ko Tu tur saskatīji :)
Jā, salmi ir riktīgi tukši :) it sevišķi šodienas saruna (vakarā ielikšu) :D
Armands- es ar šodien ceru uz šādu ķeksīti :)
Sveiki, Brōl!
Te daži padomiņi, kā rīkoties, ja
piezvana pārdevējs pa telefonu:
1. Ja tev vēlas piedāvāt bankas kredītu, saki, ka nupat esi iesniedzis dokumentus bankrota uzsākšanai un kāda naudas summiņa tieši šobrīd lieliski noderētu. Pajautā: „Cik ilgu laiku es varēšu naudu paturēt? Vai tā man kādreiz būs jāatdod, jeb varēs kā ar pārējiem aizņēmumiem, kurus es ņēmu pirms bankrota?”
2. Ja tev pajautā: „Kā jums sokas?”, saki: „Kāpēc jūs to vēlaties zināt?”. Vai ari: „Es tiešām priecājos, ka jūs pajautājāt, jo mūsdienās cilvēki ir tik egoistiski un nevienam neinteresē kā otram iet… pirms mēneša man diagnosticēja kuņģa čūlu un jau trešo gadu es cīnos ar ūdeni ceļgalā, bet vakar man nomira suns…” Kad pārdevējs mēģinās atgriezties pie pārdošanas, nelaid viņu pie vārda un turpini stāstīt par savām problēmām.
3. Ja zvanītājs saka, ka ir Jānis Bērziņš no uzņēmuma „XYZ”, palūdz viņam atkārtot savu vārdu. Tad palūdz lai lēnāk nosauc uzņēmuma nosaukumu un kā tas pareizi rakstās. Pajautā, kur atrodas uzņēmums, cik sen viņš tajā jau strādā… Turpini uzdot personīgus jautājumus tik ilgi, cik tas ir nepieciešams.
4. Šī metode ir piemērota, ja tu esi vīrietis.
Pārdevējs pa telefonu: „Labdien, jums zvana Līga Bērziņa no uzņēmuma „XYZ”…
Tu: „Uzgaidiet mirklīti”. (dažu sekunžu pauze un turpini aizsmakušā balsī) „Labi, tagad varam turpināt. Kas tev šobrīd ir mugurā?”.
5. Skaļā balsī iesaucies: „Līga! Vai tiešām tā esi tu?! Es nespēju noticēt. Kā tev visu šo laiku ir klājies?” Tas Līgai radīs kādu pārdomu mirkli, kurš izraus viņu no ikdienas rutīnas, mēģinot atcerēties, no kurienes viņa tevi varētu pazīt.
6. Uz katru apgalvojumu, vai jautājumu, ko saka pārdevējs, saki „nē”. Atkāto šo vārdu dažādās intonācijās un centies pielāgoties pārdevēja runas ritmam. Mēģini tikai ar šo vienu vārdu panākt, lai pārdevējs pēc iespējas ilgāk nenoliek klausulīti. 5 minūtes jau ir ļoti labs rādītājs, bet tu vari vairāk.
7. Ja pārdevējs piedāvā mobilā telefona plānu, kas paredz bezmaksas zvanus draugiem un ģimenei, aizkapa balsī atbildi: „Man vairs nav neviena drauga… Vai tu, lūdzu, nevēlētos būt mans draugs?…”
8. Ja pārdevējs piedāvā paklāju tīrīšanas pakalpojumus: „Jūs variet no paklāja iztīrīt asinis? Un kazas asinis vai cilvēka? Vai vistas asinis arī?”
9. Ļauj pārdevējam norunāt visu savu runājamo, ik pa brīdim tikai iestarpinot dažādus sajūsmas apliecinājumus „Ooo, lieliski, tas gan ir labi…” Kad pārdevēja jautās, vai tu vēlies iegādāties piedāvāto preci, pajautā, vai viņa piekritīs tevi apprecēt. Uz zvanītājas izbrīnu atbildi, ka tu nevari ar pilnīgi svešiem cilvēkiem ielaisties darījumos.
10. Saki, ka uz pus slodzi strādā tajā pašā uzņēmumā, no kura zvana pārdevējs.
Pārdevējs: „Mani sauc Jānis Bērziņš, es zvanu no Kociņi Internešional.”.
Tu: „Kociņi Internešional! Es arī strādāju tajā uzņēmumā! No kurienes tu zvani?”
Pārdevējs: „No Rīgas.”
Tu: „Ak Rīgas birojs. Kā jums tur labi klājas? Kāds laiks Rīgā? Tiešām žēl, ka uzņēmumā ir noteikti ierobežojumi darbiniekiem, kas neļauj izmantot uzņēmuma speciālos piedāvājumus. Tad jau tiksimies sapulcē!”.
11. Pasaki, ka šobrīd esi aizņemts un lai viņš atstāj tev savu telefona numuru – kad atbrīvosies, atzvanīsi. Pārdevēji pa telefonu visbiežāk zvana no zvanu centriem un numuru nevar iedot. Ja viņš atsaka, palūdz, lai iedod mājas telefonu – tu piezvanīsi vakarā. Kad viņš atbildēs, ka nevēlās dot mājas telefonu un lai tu viņam zvanītu vakarā, atbildi: „Nu tad beidzot! Beidzot tu saprati, kā jūtos es.” (protams, smaidot).
a vai tad juu nelasat ligimu,ko parakstat?! man arii ja man neteiktuka ir ,kaut kaadi termini ar liigumsaistiibam,bet papiiros es to redzeetu,pat neparakstiitu taadu liigumu! tad jau var jeb ko jums atuutiit uz paraksta?! :)))
Nē nu tas viasat :@
Apbrīnoju Ulda pacietību!!!
Ineteresanta Tev pieredze. Man gan Viasat ir zvanijuši vienu reizi, neko negatīvu par nevienu neko nav teikuši un saruna bija ar ļoti laipnu sievieti, kas atbildēja uz visiem interesējošajiem jautājumiem.