Pat divdesmit astotais podkāsts, jeb LMT ČETRIGĀ.
Šodien piezvanīja meitene no LMT, laikam stādījās priekšā kā Polina, un mēģināja man piedāvāt izmēģināt LMT 4G rūteri mājas vajadzībām.
Saruna tik vien sanāca cik ietilpst nepilnās četrās minūtēs, jo ne meitēns pats zināja, ko piedāvā, ne arī vēlējās beigās ar mani parunāt pēc manas juridisko pantu cilāšanas.
Bet jāatzīst, tekstu iekalusi bija galvā- lai vai kas, tā uzreiz nober par bezmaksas piedāvājumu, servisa meistaru un ko tik vēl ne. Uz manu jautājumu vai tad tiešām man, piekrišanas gadījumā, nekas nebūs jāparaksta, viņa diezgan pārliecināti pasaka- nē! Uz manu pārjautājumu- vai tiešām?, Polina nolēma pakonsultēties un man pārzvanīt. Pārzvanīja un pateica, ka būs gan līgums (kāds brīnums!). Bet tās četrpadsmit dienas tāpat paliek spēkā- ja nepatiks, varēšu atteikties. Tā kā mani piesauktie likumi nosita viņai apetīti tālākai sarunai, tad tā arī viss beidzās.
Bet par cenu tā arī nepateica. Arī par burvīgajām iespējām. Nemaz nepajautāja vai viņu 4G mani sasniedz (ja nu es dzīvoju ellēpurvārātā?). Kāpēc LMT ir labāks par Lattelecom. Utt….
Ko lai saka- švaki jūs, LMT, sagatavojat savus darbiniekus. Un vēl švakāk izskatās jūsu, jau cikturtosgadus, piekoptā taktika- mēs te pa velti, dāvinām četrpadsmit dienas, mums nav žēl, mēs par jums rūpējamies… Vienkārši čurā virsū un sauc to par lietu! Ehh, sen jau bija laiks jums pieaugt.
Ne vārda par to, ka man kā patērētājam ir tiesības atteikties! Būtu kārdinājuši ar to, ka likums mani aizsargā šīs četrpadsmit dienas; es neko nezaudēšu, ja piekritīšu; maksu par pakalpojumu rēķināsim no piecpadsmitās dienas, utml. Jums taču ir vesels stāvs, kas pīpē visādas gudras domas un saukļus. Lai izdomā ar ko nomainīt šādu klientu čakarējošu piedāvājumu.
Jā, un pie reizes sagatavojiet labāk savus darbiniekus, lai viņiem vieglāk strādāt.
UK šādi zvani tiek pielīdzināti spamam. Kompānija, kas zvanīja, pēc sūdzības par ”patērētajam nevēlama un pakalpojumus piedāvajoša” telefona zvanu, var tikt sodīta ar naudassodu līdz 70k.
Tas pats ar pastu. Aizpildiju divas anketas. Nu jau trīs mēnešus miers.
Kā ir ar juridisko pusi LV galā? Ir iespējams atteikties no tamlīdzīgu zvanu saņemšanas?
Par zvaniem nezinu, bet epastus var sākt apsūdzēt, ja gada laikā saņemsi >10 (ja es nejaucu). Tad var rakstīt un sūdzēties.
Apbrīnoju tavu pacietību. Mana pacietība parasti beidzas pēc 10 sekundēm sarundas un pie tam numurs no kura tiek zvanīts tiek ieblizets melnajā sarakstā.
Nu laikam Jums nav ko dzīvē citu darīt kā censties noniecināt cilvēku. Zemi..ko lai saka
Var palūgt nocitēt to vietu un vārdus, kur es kādu cilvēku niecinoši novērtēju?
Uzskatat,ka tādā veidā Jūs necenšaties “nolikt” cilvēku pie vietas?
Cilvēki gūst pieredzi tikai tādā veidā. Pieļaujot kļūdas.
Mēs nepiedzimstam jau ar esošu darba un dzīves pieredzi.
Neesat padomājis kaut nedaudz,kaut uz mirklīti,ka cilvēks darbā vietā ir nesen. Un,lai vai kā tu mācies un centies, nekad visu nespēsi zināt. Un ja pat zini,stresā situācijā aizmirsīsi vismaz daļu no mācītā.
Ja Jūs nelikāt cilvēkam smaidīt,tad Jūsu diena ir veltīga.
Novēlu jums dzīvē vienmēr un visur būt,kļūt un pastāvēt par sava darba speciālistu. Jo ne visi mēs esam vienādi. Tas ir jāpatur prātā un cieņā.
Veiksmi!
Joprojām gaidu citātu.
Nedaudz pačukstēšu priekšā (ja grūtības sameklēt)- es nevērsos pret darbinieku, bet pret viņa pārstāvošā uzņēmuma politiku iesmērēt man likumā noteiktās garantijas kā baigo bonusu.
Starp citu visticamāk jau, ka visi šie te zvanītāji “pa tiešo” nemaz nestrādā LMT (Tele2, Bite utt), bet gan kādā atsevišķā kantorī, kas LMT uzdevumā veic klientu “makšķerēšanu”.
Ha, patiesībā, es pat reiz piefiksēju, ka lielākā daļa LMT “spameru” nāk no numuriem, kas sākas ar 2266xxxx, ja atmiņa neviļ. Vai, varbūt maldos? Kaut kā sāku tieši šos nepazīstamos numurus ignorēt.