Pats septiņpadsmitais podkāsts, jeb Tele2- sēdies 3!
Tā kā mans tālrunis klusē un skumst pēc papildinājuma podkāstu sadaļai, tad nejaušā veidā tiku pie sievas tālruņa (viņa bija aizņemta un deleģēja atbildēt mani) un ar vieglu rokas kustību nospiedu ”ierakstīt”.
Un kas tad šoreiz tika ierakstīts:
Pazvanīja puika no Tele2 un piedāvāja jaunumu- tarifu plānu 5. Uz manu iebildi, ka tas nu gan nav jaunums, puika pārlikās uz iespēju šo tarifu lietot samazinātā veidā uz pusgadu. Pa Ls3. Iespraudu sarunā frāzi, ka viņiem ir tāds jauns tarifs- tarifu plāns 3. Un puika arī piedāvāja pēc tam pāriet uz to. Tikai viena bēda- nevarēja noargumentēt kāpēc man būtu jāpāriet no viena 3 uz citu 3. Pat padevās un pateica- šie tarifu plāni praktiski neatšķiras.
Burkānu trūkums Tele2 rīcībā šo sarunu nespēja izvilkt garāku par 2minūtēm. Tā vien izskatās, ka operatoru kariņš ir pierimis un tā īsti viņiem nav vairs ko piedāvāt. Vai arī cilvēki vairs nevēlas dēļ dažiem santīmu ietaupījumiem mēnesī mētāties.
Lai gan vienmēr ir iespēja šo mētāšanos ierosināt mazliet savādāk- loterijas, lētāki un/vai labāki tālruņi, akcijas…
P.S.
Varbūt kāds var palīdzēt Tele2 atrast to burkānu, lai viņu ”3” atšķirtos no Bites”3”?
Vīrs piekrita šim 3 Ls rēķinam, bet zini, kā realitātē? Labi, nerunāsim par to, ka mums te tele2 zonas nav, bet pēc mēneša atnāk rēķins par 5 Ls :D Kāds tur tarifs 3?
Ls 5, jo šie sajauca vai arī ir kādi apslēptie maksājumi?
Tā papildus summa izrādās, jo zvanīts uz citiem tīkliem.
Šajā ziņā Bitei labi- viņi uzreiz brīdina, ja zvans ir uz piemaksājamu numuru.
Nr.5 ir 500MB interneta bet Nr.3 tikai 5MB, tur ta atšķirība, un tiem kas izmanto internetu izdevīgāk TP Nr.5
Tas skaidrs, bet tiem, kuri nelieto internetu, Bites Ls3 pret Tele2 Ls3 nejutīs atšķirību.
Paši izdevīgākie telefoni ir pie Tele2, ja ņem telefonu pie Bites – 2 gadu laikā var pārmaksāt līdz pat Ls 100 pret Tele2 cenu, jo Bite zemās TP cenas kompensē ar dārgām ierīcēm.
Interesants apgalvojums. Tas aprēķins ir kādiem konkrētiem modeļiem?
Darbiniekam nav skills,tas ir skaidrs. Tā gadās, ja klients telemārketingistu it kā neīstā brīdī pārsteidza, “atgādināja” par jauno Nr.3. Nezinu gan, vai vajadzētu spriest par visu uzńēmumu kopumā, jo ir tādi uzńēmumi, kuru darbinieki pilnībā melo, kad klientu pārvilina pie cita operatora. Tas ir atkarīgs no paša cilvēka. Nepatīkami puisim sanāca, apjuka, šermułi patiesībā pārskrien.. Varēja just brīdi, kad vińš totāli samulsa! Noklausoties, nav skaidrs, priekš kam piedāvāja Nr.5, pat ar visu atlaidi, ja cilvēks internetu telefonā neizmanto. Gribēja kā labāk, sanāca..mułkīgi..uuupsss.. Bet vai šobrīd kādam palika vieglāk? Un starpcitu, rodas jautājums, no kurienes Bite pēkšńi izdomāja, ka vajag tarifu bezlimita par 3 Ls..? Izmantoju 2 operatorus, pamēgināju- visus, katram savi plusi un mīnusi. Lai tie operatori perās savā starpā, nedarīsim kaunu parastiem cilvēkiem, visi kłūdamies. Moinc,man patiesi žēl to puisi, Tele2 laikam šokā.. Lai visiem labs prāts! ;)
Man jau nav pat doma kādam darīt kaunu. Ja kāds piezvanīs un izcili noprezentēs savu uzņēmumu/pakalpojumu/jauno tarifu/vienalga ko, tad es ar ielikšu šādu sarunu kā podkāstu. Ne jau lieku tikai to, kas neizdodas.
Varbūt kādam no šīm sarunām būs kāds labums- uzzinās ko jaunu, sapratīs, ko palaidis garām, zinās ko un kā jautāt, ja pašam piezvanīs…
Bite, ja nemaldos, tad savu tarifu ātrāk palaida. Droši vien saprata, ka jāizdabā arī tiem, kuri nelieto internetu tālrunī.
Kauns, vai nekauns, bet augstskolas students kuram jāapgādā bērns zaudēja darbu pateicoties šim jaukajam ierakstam, paldies! :)
Man žēl, ja tā ir taisnība.
Bet ne jau kāds zaudēja darbu dēļ mana ieraksta. Ne jau kādam izsniedza lapu ar ierakstu, ka pārtrauc darba attiecības dēļ ieraksta baltaisruncis.lv blogā (ne es sarunu pārveidoju, vai kā citādi provacēju, vai kā citādi maisīju gaisu).
Ja tā ir taisnība (ka zaudēts darbs), tad tikai darba devējam izvērtējot sava darbinieka spējas darīt to, kā dēļ viņš tika pieņemts darbā. Ja viņiem rezultāts neapmierināja, ja darbinieks neizpildīja savu uzdevumu, tad ta nav šī ieraksta vaina.
Tikpat labi šājā ierakstā darbinieks varēja izdarīt visu to, ko darba devējs no viņa prasīja. Un vēl mazliet. Un kas zin- rezultāts būtu pavisam citādāks.
Tava augstprātība, protams, ir nenoliedzami pamatota, bet no otras puses – ir nelikumīgi ierakstīt citu cilvēku sarunas, viņus par to iepriekš nebrīdinot, tā kā, jebkurā gadījumā, tas ko Tu esi izdarījis ir neadekvāti. Par tādiem apstākļiem nerunājot, tad teikšu kā ir – strādajot ar cilvēkiem nekad nebūs tā, ka visu izdarīs perfekti, un ja atrodas kāds, atvainojos, zābaks, kas uz to uzspiež, tad rezultāts ir tāds, kāds viņs šobrīd ir. Ne Tu esi ideāls, ne kāds cits. Kļūda no operatora puses, protams, ka ir redzama, jā, bet ja tā netiktu publicēta, tad vnk uz attiecīgo operatoru tiktu izdarīts lielāks spiediens, lai sarunas būtu pareizākas. Tas ko Tu izdarīji – brutāli iegāzi cilvēku.
Un nē, par balto runci nekas nebija rakstīts, jo tas, manu prāt, bija standarta atlūgums, ko iedeva parakstīt.
Tāda kļūda būtu nepieļaujama, varbūt, ja operatoram būtu 10 gadu stāžs profesijā, ne jau pāris mēnešus pastrādājušam cilvēkam, kas uz pusslodzi cenšas nopelnīt iztikas līdzekļus.
Jā, labi, Tu nejūties vainīgs, bet šijā situācijā Tev tādam būtu jājūtās, jo parasta apspriede kas būtu notikusi, ja to kāds no priekšniecības būtu dzirdējis pārvērtās par atlaišanu no darba dēļ tā, ka Tu to padarīji par publiski pieejamu visiem.
Nu nekas, cerams, ka Tu nekad nekļūdīsies. Lai gan nākamreiz gan pabrīdini cilvēku, ja ieraksti viņu sarunas, lai nerastos ķibeles ar likumu.
Augstprātība? Ok, lai jau tā būtu.
Vainīgs es nejūtos un nejutīšos, jo vienīgais ko izdarīju-nopublicēju savu sarunu ar tele2 par viņu jauno piedāvājumu. Un nevajag man piešķirt pārlieku lielu nozīmi šajā lietā- es neesmu nekas tāds, kura rīcība izšķirtu šādu jautājumu. Neviens normāls darba devējs neatlaistu par vienu, neko nenozīmējušu, sarunu. Vajag kritiski palūkoties vai tas iemesls nav briedis agrāk.
Es kļūdos daudz un bieži. Un par savām kļūdām uzņemos pats arī atbildību un nemēģinu vainot citus, lai arī tas ir daudz vienkāršāk un vieglāk.
Katra ziņā es Tev novēlu veiksmi turpmāk.
To: Operators> Jūs runājāt uzņēmuma vārdā. Bet diez vai uzņēmums bija licis Jums sarunāties ar klientu vienaldzīgi atreaģējot uz klienta jautājumiem un ar nevērīgu attieksmi pret klientu un uzņēmumu.
Pēc Jūsu komentāriem secinu, ka „parastās apspriedes ar priekšniecību” arī līdz šim nav bijušas retums. Laikam jau secinājumus par savu sniegumu nebijāt izdarījis?
Varbūt arī kā students, sliktu eksāmenu rezultātu gadījumā, vainojat pasniedzējus, nepareizos jautājumus, nepareizos studiju priekšmetus….?
To: Uldis> Šī podkāstu kolekcija ir ļoti labs materiāls, no kura mācīties ikvienam, kurš darbojas klientu apkalpošanas un pārdošanas jomā. Pie tam, mācīties no citu kļūdām. Skatoties pēc lejupielāžu skaita, šie arī ir gana populāri raksti :)
Konkrētajā ierakstā-pārdevejam ir problēmas ar attieksmi pret veicamo darbu un klientu, nevis ar pakalpojumu zināšanām.
Paldies, Uldim, par šo kolekciju.
Lapsa- prieks, ka noder. Lai arī dažiem un dažreiz tie podkāsti tomēr sanāk riebīgi (te gan žēl).
Jā diezgan populāri- gan lejuplādēti, gan vēl vairāk noklausīti.
Gribētos dzirdēt kādu atbildi no Lattelecom, jo viņi savulaik sūdzējās konkurences padomei par Viasat un atsaucās uz dzirdētām sarunām internetā- vai viņiem ar noderēja vai tie bija kādi citi pierādījumi.
Papildus pierādījums tam, ka atlaists pamatoti. Vēl joprojām neko nav sapratis
Uldi – Redzi, ka šī sarunu, laikam, ka daudz nozīmēja pāris cilvēkiem. Bet nu labi – man tas dižu lomu tpt nespēlē, vnk vēlme padiskutēt par to kas izdarīts, labot tpt neko vairs nevar. ;)
Saistībā ar atbildības uzņemšanos, šī būs tāda dīvaina situācija, jo es te nerunāju savā vārdā, bet tā operātora, es esmu vnk liecinieks.
Lapsa – Tavu komentāru es nesapratu.
Ja šī saruna bija pēdējā pile kausā, tad diez vai to var saukt par izšķirošu. Lai gan tā var domāt (ja grib).
Iepriekš es neko nezināju par liecinieka statusu :)
Un Lapsas komentārs tika izskaidrots mazliet augstāk (http://www.baltaisruncis.lv/blogs/pats-septinpadsmitais-podkasts-jeb-tele2-sedies-3/#comment-1625024)
Es, protams, atvainojos Lapsas jaunkundz, bet Jūsu attieksme ir nepamatota. 1. Nekas tāds nebija prasīts, bet ja reāli nav ko piedāvāt, tad ko šijā situācijā darīt..? Pateikt, ka Tele2 ir labāks, bet nekas cits nemainās..? Es tādā situācijā būtu rīkojies tāpat, kā šeit aprunātais cilvēks.
Un cik nu man zināms, tādas “parastās” sapulces tika organizētas katru vakaru savācoties visai grupai, jo kmr es tur vēl biju, tā čaļa rezultāti nebija no sliktākajiem, varbūt, ka beigās kas mainījās, bet neko tādu netiku dzirdējis.
Konkrētajā ierakstā ir dzirdams, ka operatoram nekas nav pateikts, kā reaģēt šādā situācijā, tāpēc necenšoties lieki muļķot klientu, viņš viņam piekrita. Kā jau saka – centies darīt labu, s*** vien sanāks.. ;)
Nu kas izdarīts, izdarīts. Viss, kas notiek, notiek uz labu! Puisim gan jau ari viss nokartosies, pecgarsa vel laicinu bus.. Tacu Bite tomer noskatija lidzvertigu tarifu un cenu no cita operatora.. Un nonema internetu. Es reiz sanemu piedavajumu par bezlimita tarifu ar interneta apjomu- pietiekamu, par 3 ls, zvaniju uz Biti, vai nevar man ka kl.to piedavat, ja jau citi piedava- atbilde vienkarsa- ne! Acimredzot daudz kl. zaudeja, saprata, ka atlauties nevar. Nacas vien publiski tarifu kur sarunas un sms bezlimita pa triiniiti.. Bet pacelot pa operatoriem dazbrid ir jautri :D
Operatoriem jau jācenšas sevi parādīt no labākās puses, tā kā, katrs cenšas kā var. Vienīgi LMT neatlaidīgi turas par dārgāko operatoru, jo viņam jau tpt klientu pietiek. Pārsvarā uzņēmuma telefoni visi ir LMT, tā kā, viņi pat vēl nav nosvīduši. :D
Protams, ka ir jautri. Arī pašiem operatoriem ir jautri, ja otrā klausules galā nav cilvēks, kurš cenšas norakt, uzd****, vai kā citādi iegriezt dēļ savas neizdevušās dzīvesstāsta.
Galv. nevjg operatorus uztvert kā kaut kādas mašīnas, tas ir darbs, tas ir jādara, un lieki būtu censties sabojāt dienu kādam. Vai nu pasaki, ka nav laika, vai ka neko negribi dzirdēt un noliec, vai paklausies piedāvājumu, kas varētu būt izdevīgs, vai arī vnk pasmejies savā nodabā kopā ar viņiem. Neviens jau ļaunu prātu netur.
Nu jā…puisis vienkarsi nesaka nomelnot Biti, kad saprata ka nav ko piedavat, bet uzreiz atzina…nu ja…pec butibas tas pats tarifs… Es gan biju soka, kad pie manis uz majas atnaca Bites darbinieki…pajautaja kadu operatoru lietoju un cik maksaju…tas ari viss! un saka agresivi un uzbazigi piedavat savus pakalpojumus…kad pateicu ka maksaju tik lielu summu tikai tapec, ka ir telefons uz nomaksu, Bite saka naturali nomelnot Tele2!!! Ka nav 3g parklajums vispar nekur Latvija utt… Bija pretigi klausities~! Lietoju Tele2 loti ilgus gadus un netaisos mainit operatoru, uz Bite noteikti neietu! Uzskatu ka tas nav profesionali! Ari reklamas Bitei, manuprat, ir loti agresivas, nevis draudzigas!
Manuprāt, nomelnošana jau kādu laiku vairs nestrādā. Labāk ir nevis citus noniecināt, bet izcelt sevi. Tas būtu iedarbīgāk.
Katrā zińā mācāmies ne tikai no savām kłūdām, bet arī no citu. Arī no visas šīs jezgas var izvilkt ko labu! Esam pozitīvi! Apkārt tik daudz negatīvā.. :(
Prieks par pozitīvo skatījumu :)