octa

Patīkami ir saņemt atgādinājumu par tuvojošos octa polises beigu termiņu. Tas dod zināmu drošības sajūtu, ka tu ne tikai neaizmirsīsi, bet arī tev neļaus aizmirst. Un tad, kad būs laiks, tad piesēdīsies pie datora un aplūkosi, ko saka gan octa kalkulatori, gan iecienītā apdrošinātāja mājaslapa.

Parasti šie atgādinājumi nāk nedēļu iepriekš epastā un īsziņās. Apmēram tad arī parasti pieķeros pie jaunās polises formēšanas.

Šoreiz bija doma darīt tāpat. Bet viens apdrošinātājs (attēlā var redzēt) izdomāja, ka mēnesi iepriekš jānosūta pa pastu vēstule. Ar rēķinu. Nevis ”re kāds mums glīts piedāvājums, ļoti ceram, ka izvēlēsieties, utt”, bet uzreiz kā ar mietu- paldies, ka izvēlējāties (iekšējā balss saka, ka pēdējos padsmit gadus viņus neesmu izvēlējies, bet varētu arī kļūdīties), apmaksājiet rēķinu, saudzējiet dabu….. Labi, no mārketinga viedokļa man šī stratēģija skaidra, bet no veselā saprāta puses raugoties tas viss liekas baigi …. baigi kretīniski. Man atsūta rēķinu (lai gan neesmu viņiem neko prasījis, pircis vai domājis pirkt), uzliek summu, kas ir par mazpadsmit eiro lielāka nekā viņu mājaslapā un visādās octa interneta mājaslapās un vēl šādā veidā nevaru no viņiem atkratīties.

Un vispār- rēķins ir dokuments, kurā ir norādīta maksājamā naudas summa (par piegādāto preci, izmantoto pakalpojumu). Ja neesmu saņēmis preci vai izmantojis viņu pakalpojumus, tad rēķinus tā kā neesmu pelnījis. Pie tam vēl lielākus nekā viņi paši savā mājaslapā prasa.