ie_dzesam.JPG

Pāris dienas atpakaļ uzgriežot pa parasto tālruni parastu numuru izdzirdu klausulē jocīgu paziņojumu, kas skan apmēram tā- Lattelekom brīdina, ka Jums ir neapmaksāts rēķins.
Jutos diezgan izbrīnīts, jo it kā internetbankā sen, sen atpakaļ bija izveidots automātiskais maksājums un tikai uz epasta pienākošā ziņa pateica, ka ir jauns rēķins. Pat negāju uz lattelekom.net pārbaudīt, jo ko gan man tur redzēt- standarta summa, kuru banka apmaksās un man par to vairs nav jālauza galva. Ērti un patīkami.Tad lūk, ar šo paziņojumu patīkamais pačibēja- jāsāk domāt, kurš tad te tagad ir vainīgs pie šāda rezultāta- es, banka, Lattelekom?
Pazvanu uz Lattelekom: šie neko nezin. Rēķins nav apmaksāts i vsjo.Pazvanu uz banku: šie ar neko nezin- automātiskajam rēķinam bija noteikts termiņš, kurš nu tagad esot beidzies. Neatceros, ka es būtu licis kaut kādu termiņu, lai gan tas bija sen un varēja būt visādi.
Labi, bēda nav liela un to var mierīgi atrisāt apmaksājot iekavēto rēķinu un izveidojot jaunu (beztermiņa) automātisko maksājumu internetbankā.
Bēda sākas tur, ka esmu lattelekom.net lietotājs un rēķinus saņemu turpat viņu mājas lapā, bet ielogoties man neļauj. Izrādās, ka interneta pārlūkprogramma IE6.0 (darbā man citas nav, bet mājās ar rēķiniem ņemties nav apetīte) negrib saprasties ar lattelekom.net mājas lapu un izmetot savu kļūdas paziņojumu, izmet mani no interneta vispār. Nez man vienam ir šāda problēma sapārot IE6.0 ar lattelekom.net?
Nācās iet neierasto ceļu un čāpot caur internetbanku, lai tiktu uz Lattelekom.net lapu un aplūkotu/samaksātu pēdējo rēķinu. Neliels čakarīts, bet nu rēķins ir samaksāts.