Es zinu, ka neizprotu visus automašīnu tirgošanas knifus un nianses, tāpēc šis jautājums varētu izskatīties pārlieku diletantisks, bet tāpat mēģināšu.

Aplūkojot auto sludinājumus internetā, vienu lietu neizprotu- lielais vairums tirgotāju (nebaidīšos teikt, ka vismaz savi 80%) ļoti cītīgi apstrādā numurzīmes. Ko tik nevar tur redzēt- Paint augstākā pilotāža ar dzēšgumiju vai airbrušu, uzkarināti kartona vai papīra gabali, nogrieztas bildes malas vai kadrēšana tikai profilā vai tuvu tam.

Un tas viss tikai tāpēc, lai tas nodevīgais (!?) burtu un ciparu virknējums nebūtu redzams. Štrunts par bilžu kvalitāti. Štrunts par aprakstu. Štrunts par gramatiku. Štrunts par visu, ka tikai tas štrunts (lasi- numurs) nav redzams.

Un te, tīri nevilšus, būtu vietā jautājums- kāpēc tā jācenšas slēpt numurzīme?
Kad dzīvokļus vai mājas tirgo, tad bildes ir gan no āra un iekšas, gan priekšas un pakaļas. Sludinājumā minēta pilsēta, iela un numurs. Kāpēc ar automašīnām ir tik noslēpumaini? Ko parasts autotirgotājs cenšas slēpt no parasta autopircēja?