Varbūt šo visu nevar attiecināt uz visiem, bet pamatvirzienā jau vajadzētu būt trāpītam. Kad pērkam sadzīves tehniku, tad pievēršam uzmanību zīmolam. Kad pērkam kabatas tālruņus, tad ir jau izveidojies kāds priekšstats par konkrētiem zīmoliem. Kad domājam par autiņiem, tad arī veselu virkni izsvītrojam, kā nederīgus, jo zīmols pievīlis/neuzrunā/neticam.

Tad lūk- šo pašu principu es gribētu piešķirt grāmatu izdevējiem. Vai jums kā grāmatu lasītājiem (sliktākā gadījumā- tikai kā pircējiem) ir izveidojies priekšstats par kādu konkrētu grāmatizdevēju?
Ir skaidra bilde par to, ka lūk šādas izdevniecības izdevums būs labs pirkums, jo ……. . Vai arī šo nepirkšu, jo tam jau visu laiku ir tikai ….. .
Zīmolam taču vajadzētu strādāt arī grāmatu izdošanas pasaulē.

Varbūt kādam jau ir savs grāmatizdevēju tops? Varbūt kāds nemaz neskatās uz izdevniecību, bet tikai uz pašu grāmatu?