Saprotu, ka tēma ir visnotaļ nokaitēta un īsti jokus dzīt par to neklājas, bet… bet ja no jums kādam pajautātu- vai ir kaut kas dzirdēts par tādu puķu maiņas punktu ”Mājas svētība”? Uz derību slēgšanu nekūdīšu, bet tikai pieļaušu domu, ka neilgu laika sprīdi atpakaļ liela porcija noliedzoši pakraktītu galvu.

Turpretī tagad, kad masu mediji viens pēc otra piemin, ka par radio klausīšanos, mazs uzņēmums ir saņēmis 500 latu vērtu sitienu zem jostas vietas , gan jau par ”Mājas svētību” būs dzirdējis lielais vairums.
Tātad- uzņēmums ir ticis pie atpazīstamības visas valsts mērogā. Un tikai par 500 latiem.

Varbūt kāda PR, vai kā nu viņas tur sevi dēvē, aģentūras varētu izvērst šādu reklāmas pakalpojumu? Bet ir jāpasteidzas- parlaments jau gatavo iznīcināt šo, vēl nebūt neapgūto nišu.