Latvijā ar tiem ceļiem jau sen vairs nav kā tajā Paukštello izpildītajā dziesmā un tāpēc ir jāpriecājas par katru veikto remontdarbu. Protams, ja vien tas tiek veikts kvalitatīvi.
Zem ”kvalitatīvi” ir vēlme paslaucīt arī remontdarbu laikā izliktās zīmes, jo bieži vien tās ir, maigi sakot, nepārdomātas.

Kādu laiku atpakaļ tika remontēts ceļš no Ventspils šosejas uz Smārdi. Nezinu vai to sauc par remontu, jo faktiski visā garumā tika uzklāts jauns segums (tāds atšķaidīta asfalta krāsas šķembiņu blietējums). Lai vai kā- ceļam tagad ir jauns segums. Tas pozitīvi.

Remonta laikā tika izliktas zīmes- vispirms 70, pēc pārdesmit metriem 50, un vēl pēc tikpat metriem-30. Domāts it kā visam ceļa posmam (apmēram 5-6km), jo nekur krustojumu pa vidu nemanīju.

Kad abās joslās bija uzklāts jaunais segums, likās, ka arī zīmēm vairs nav jēga. It kā. Bet nē. Zīmes tur sabija vēl vismaz dienas piecas sešas. Varbūt ilgāk, bet tik precīzi vairs nepateikšu.

Īstenībā nekas jau pa šīm dienām nemainījās- zīmes stāvēja kā stāvējušas, remontdarbi vairs nenotika (vismaz nemanīju izmaiņas), ceļa segums nemainījās, krāsojumi vai nomales labiekārtošana nenotika… Lieki piebilst, ka automašīnas pa šo ceļu pārvietojās ne gluži ar trīsdesmit.

Pāris dienas atpakaļ pamanīju, ka zīmes ”30” un ”50” pazudušas. Palikušas tikai ”70”. Bet izmaiņu uz un pie ceļa joprojām nekādu.

Aptuveni varu nojaust, ka jaunam ceļu segumam ir štruntīgāka saķere (eļļas, piedevas, utt), bet uz tīra ceļa likt šoferiem 5km braukt ar 30!?

Un te nu jāatgriežas pie virsraksta- un kā lai te nepārkāpj ātrumu?