Talsu soseja

Mēnesi atpakaļ rakstīju par izremontēto Talsu šoseju Jūrmalā un jaunajiem apļveida krustojumiem. Tur arī pieminēju, ka viss ir glīti un jauki. Izņemot…. izņemot gar šoseju esošos grāvjus. It kā jau tagad, kur remontē ielas un ceļus, pieņemts sekot augstiem drošības standartiem un izslēgt pat vismazāko iespēju kādam satiksmes dalībniekam iet bojā. Bet te, nule pabeigtajā Talsu šosejas posmā no pirmā apļa (kas atrodas pie caurlaižu iegādes punkta) līdz otrajam aplim (pirms Maxima), abās pusēs ir atstāti nenožogoti grāvji. Spriežot pēc tā, ka onkuļi tur (grāvī iekšā) pļāva zāli un bija knapi redzamas viņu galvas, tad grāvju dziļumu var lēst virs diviem metriem. Bildē laikam tik glīti nevar redzēt, bet ceļš ir maķenīt augstāks par grāvju ārējo malu un abi grāvji sākas uzreiz no šosejas nomales.
Vecie šoferi runā, ka padomju gados šajā pašā posmā bija sastādītas papeles- abās pusēs šosejai stiepās papeļu rinda. Stiepās līdz tam laikam, kamēr katra otrā papele bija noķērusi savu auto. Tad zāģēja nost. Cerams, ka tagad nebūs jāgaida kamēr grāvji salasīs savu statistiku.

Nevar zināt cik slapjš būs rudens un ziema un līdz ar to cik pilni būs grāvji, bet skaidrs- ja slidenā laikā auto uz šī ceļa posma saslīdēs, tad ir divas iespējas- grāvis pa labi vai grāvis pa kreisi. Abos ir iespēja palikt uz jumta (neesmu specs, bet tas izskatās diezgan droši). Un ja grāvjos būs ūdens, tad melnā statistika gavilēs. Arī ja nebūs ūdens- tāpat būs ļoti sāpīgs rezultāts.

Un te jau nevajag neko dižu- pārsimts metru barjeras un šis ceļa posms izslēgtu jelkādas iespējas nokļūt grāvī.