sentence #21
Nebija ne nedēļa pagājusi no firmas dibināšanas, kad jau manā pasta kastītē (parastajā, ne epasta) atradās trīs bezkonkrētamērķaunpielietojuma vēstules jaundibinātajam uzņēmumam. Spams? Mārketings? Papīra pārpalikums? Vai vienkārša koleģiāla uzbāšanās?
Kas tad tev sameta?
Atceros ka man Lattelecom un Astarte pieteicās. Nav jau slikti – piemēram, Astarte uzreiz klienta karti iedod. Why not? :) Tas ka es viņu neizmantoju ir cita lieta.
Norādi vēl telefonu, un sāksies telefonspams…
Man spama vēstules ar dažādiem grāmatvedības pakalpojumiem, web izstrādi un ko tik vēl ne, nāca jau otrajā dienā, pēc reģistrācijas…
BET… no tā vari mācīties, kā izvērst savu reklāmas kampaņu – ņem ciet lursoft datubāzi – atlasi sev interesējošos uzņēmumus un dragā :)
Ja būs mērķēts un noderīgs piedāvājums – rezultāti neizpaliks :)
Bija piedāvājums pa Ls150 mājaslapu uzcept (un hostēt vēl par cik tur tām naudiņām), kases aparātus iepirkt un arī grāmatvedības programmas. Pagaidām nekas labs :)
Spams = mārketinga sastāvdaļa, tikai slikta.