Gudri cilvēki saka, ka reklāma uz automašīnām ir visnotaļ iedarbīga. Laikam jātic vien ir, jo aprakstītas un apzīmētas mašīnas uz ielām ir lielā skaitā. Un vari redzēt gan dažādu interneta veikalu autiņus, gan logu un durvju ražotājus, gan picērijas, gan apzaļumotājus, gan takšus… gan daudz un dikti citus reklamēties gribētājus.
Ja reklāma ir uz auto sāniem/priekšas/pakaļas un ja vēl auto braukā apkārt, tad ir liela iespēja, ka kāds tiks uzrunāts.

Bet ir arī medaļas otra puse. Un te varētu runāt par attiecīgā auto īpašnieka/turētāja atbildīguma politiku. Proti- cik cītīgi tie skatās uz saviem padotajiem, kuru rīcībā ir nodoti šādi apreklamēti auto.

Citi šoferīši visnotaļ naski ir uz policijas trafarēto auto piefiksēšanu, ja tie apstājušies kur nedrīkst vai kā citādi pārkāpuši satiksmes noteikumus. Tā teikt- paši dara to, par ko vēlāk soda citus.
Bet pagaidām nav manīta kāda īpaša pieeja citiem, ar firmu nsaukumiem un simboliku trafarētiem auto, kuri ir īpaši izcēlušies (gan pozitīvi, gan negatīvi) uz ceļiem.

Savulaik es tviterī ieliku bildi (skat augstāk), kur piefiksēju pirms sevis braucošu tavapolise.lv polišu pārdevēja auto, kura vadītājs vai pasažieris mētāja pa logu izsmēķus.

Tagad principa pēc ignorēju šo pārdevēju. Jo ir iespēja izvēlēties. Un izvēli nosaka ne tikai cena, bet arī attiecīgā pārdevēja/pakalpojuma sniedzēja reputācija. It sevišķi, ja piedāvājumi un cena ir vienādi. Šādā gadījumā izvēli palīdz izdarīt sīkumi. Piemēram, atceroties kā šāds trafarets auto ir nogriezis tavai mašīnai ceļu vai nepalaidis rāvējslēdzējā, vai vēlo ko citu riebīgu sadarījis.

Kā savulaik pie Spices šis kabluks izdomāja, ka mana atrašanās uz galvenā ceļa, nav pietiekams iemesls, lai palaistu mani.

Tāpat sava uzņēmuma mundieri noteikti nespodrināja neoshop mašīna, kuru itin bieži no rītiem manīju uz Ventspils šosejas, kur tā visiem citiem šoferīšiem rādīja, ka viņai uz darbu ir jābūt ātrāk kā citiem un visādi bīstami apdzīšanas manevri ir tam attaisnojums.

Droši vien daudziem ir gadījies novērot kā uzņēmumu automašīnas ne pārāk labi rūpējas par sava uzņēmuma auru. Protams, šoferīši paši no tā necieš, bet uzņēmumam tas var iegriezt pamatīgāku robu. Jo, kā jau minēju- ja ir jāizdara izvēle, tad pircējs izdomās (vai atcerēsies) iemeslu, lai no kāda atteiktos.

Uzņēmuma vadītāji un atbildīgie darbinieki, atceraties- cilvēki pamana tos auto, kas ir apzīmēti ar reklāmu. Tikai nepareiza darbinieka rokās šī reklāma var darboties arī kā antireklāma.