Šodien automašīnā apnika klausīties no radio skanošās sarunas un pārslēdzu stacijas. Trāpījos uz radio ”Skonto”. Izrādās viņiem pilnā sparā rit kārtējā akcija, kur uz tālruņa zvana jāatbild ar muļķīgu frāzi.

Tad nu lūk- skanot dziesmām fonā, iedomājos- vai tik šī viņu akcija nav nodēvējama par spamošanu? Novienkāršojot lietas- tiek zvanīts uz svešiem numuriem, kuru īpašnieki nav piekrituši ne saņemt zvanus no šī uzņēmuma, ne piedalīties spēlē. Bet viņiem zvana. Un runājas. Un palaiž sarunas radio ēterā.

Nē, man nav ne žēl, ne skauž, ne citādi meklēju kašķi. Vienkārši ienāca prātā doma. Jo gala beigās tāpat te uzņēmums tiek reklamēts pa tālruni. Un ja es saņemu reklāmu, kuru neesmu prasījis, tad … tad tas ir spams. Ne?

Laikam te vietā būtu jautājums- vai akceptējot vienu spamotāju (lai arī jau ilgstošu un automašīnu dodošu), mēs (tālruņu lietotāji) akceptētu vēl deviņdesmit piecus citus spamotājus, kuri ar rīkotu atslēgas vārdu spēli ar ”mans mīļākais jogurts/žurnāls/partija/maize/lielveikals…”?