Kā meitene solīja no iepriekšējās sarunas beigām– viņa sazvanīja mani vēlreiz un turpināja savu mēģinājumu pārrunāt mani pāriet pie ”kvalitatīvāka 93% pārklājuma un kvalitatīvāka (bez piecām minūtēm 4S) ātrgaitas interneta”.

Šoreiz saruna (kā par brīnumu) ierakstījās pilnībā un visas astoņpadsmit minūtes ir iespējams noklausīties arī jums. Tik viena bēda- ieraksts ir štruntīgā kvalitātē (nu nav labas ieraksta pergas androīdam, nav). Joprojām mana balss ir pārāk skaļa un meitenei pārāk klusa. Un dažbrīd viņu vispār nevar dzirdēt.

Īss sarunas atstāsts: Meitene turpina spiest uz to pašu, bet šoreiz ne tik izteikti. Vairāk mēģina likt uz to, ka ”LMT ir vecākā kompānija. Pirmā!”. Tāpat mēģina pārliecināt, ka rēķins par 6,99 būs iepriecinošāks nekā 5,55. Uz argumentu, ka Bitei ir 500mb, ir pretarguments, ka tai nav 3G internets un tā knapi kārpās ārā no 2G. Un 3G viņiem esot tikai knapi 15%, pret LMT 93%. Un LMT domājot par attīstību un jau montējot 4G. Un ja man nepietiks ar 50mb, tad varu paņemt 2gb (pa vidu nekā nav?).
Un arī tas, ka Bites mājaslapā ir sarakstītas daudz negatīvas atsauksmes, kas liecina par to, ka ne jau visi ir apmierināti ar šo kompāniju.
Īsāk sakot- meitenei nav ne burkāna, ne pātagas, bet dzīt uz priekšu gribas.

Aizsteidzoties sarunai pa priekšu varu teikt, ka es meitenei atteicu. Iemesls… iemesli patiesībā bija vairāki, jo neviens arguments tā īsti nepārliecināja. Jā, viens bija- vecākā kompānija. Tikai tas, man kā klientam, negarantē, ka sakari, cena un apkalpošana būs labāka nekā mazāk vecām kompānijām. Pārklājums labāks? Nu, tas ir stipri individuāli. Vēl kas? Laikam vairāk nekas….

Un te nu man ir tas jautājums- ar ko LMT centās pārspēt savus konkurentus? Man bija žēl meitenes- viņai tika dots uzdevums, bet netika dots neviena trumpja. Nu, kreiceni neviens arī neprasīja, bet vismaz platos varēja viņai piespēlēt, citādi viņai nebija nekādas manevru iespējas. Būtu izdomājuši kādu īslaicīgu bonusu vai kādu akciju ar kuru varētu ja ne zem konkurentiem izsist ķeblīti, tad vismaz pēdas pakutināt.

Būtu viņi tagad ātri uzķīlējuši vēl kādu tarifu vai apvienojuši kaut kādas iespējas (piemēram, divi vienā- viens rēķins diviem tālruņiem), kas viņus padarītu pamanāmākus un iekārojamākus, bet… šobrīd izskatās, ka viņi spiež tikai uz masu- vairāk cilvēkus apzvanīt un vairāk kādus pierunāt. Nezinu, varbūt tur apakšā ir kāda slēpta doma, piemēram, ka Bites klienti vēl nevar pāriet uz jauno tarifu 5,55, jo tas sāksies tikai no 1.novembra, bet ja būs kāds pārmānīts pie sevis, tad paies 1.novembris un atkal viņiem būs jāgaida mēnesis līdz 1.decembrim. Pa to laiku būs vieglāk paturēt pie sevis.
Laikam tas izklausās pārāk sazvērnieciski teorijiski, bet nu neko citu sakarīgu tur neredzu.

Ja vēl viņi būtu piedāvājuši bezmaksas degustācijas periodu 2-3 nedēļu apjomā, tad varētu teikt, ka burkānam ir kāda kārdinoša īpašība, bet šādi… vienkārši cilvēka baidīšana ar dārgiem ārzemju zvaniem vai sliktu zonu.

Pie iepriekšējās sarunas es biju cerējis, ka aprunātie konkurenti sniegs kādus pretargumentus, bet nekā… jā, man tviterī atbildēja, bet bloga ieraksta lasītāji un klausītāji (savi 200 jau paklausījušies) palika bez viņu argumentācijas. It kā prasījās arī viņu viedoklis, bet… nu jā, ko es saprotu no korporatīvās saziņas un tēla spodrināšanas.

Tikai nevajag domāt, ka es esmu par vai pret kādu mobilo sakaru operatoru. Nē, vienkārši, ja man zvana un mēģina pierunāt izmantot kāda pakalpojumus, tad man prasās pārliecinošāka argumentācija un galīgi neinteresē, kas konkurentiem ir slikts. Mani vairāk interesē, kas zvanītājam ir labs.