Pats divdesmit trešais podkāsts, jeb LMT bezvads.
Jūs noteikti šovakar kaut ko gribētu paklausīties. Piemēram, kā LMT man piedāvā 4G internetu (laikam, grūti bija saprast).
Saruna sanāca gaužām īsa. Minūte.
Joprojām paliek atklāts jautājums- vai zvanītāji vispār tiek sagatavoti sarunai ar klientu? Un vēl- neesmu specs, bet, manuprāt, mikrofonu vajadzētu novietot kaut kā nostāk un sāniskāk, citādi ir sajūta, ka man spļauj ausī.
Pēc šādas sarunas krīt LMT akcijas…
mja, bet nu no otras puses, tas cilvēks otrā trubas galā nemēģināja uzbāzties līdz ko (ātri) saprata, ka tev jau viss vajadzīgais ir.
To arī var saukt par plusu :)
Tikai domāju, ka viņai bija cits uzdevums. Vismaz bija jāmēģina piedāvāt savs pakalpojums. Kaut vai iepazīstināt ar to.
Manuprāt ļoti korekti viņa darīja, ka netērēja savu un tavu laiku ar lieku uzbāšanos. Lietderīgāk pa to laiku apzvanīt 3 citus potenciālos pakalpojuma patērētājus, kuriem varbūt tas pakalpojums tiešām ir nepieciešams.
Bet varbūt man bija doma mainīt savu operatoru? Varbūt man neapmierina esošā kvalitāte? Varbūt man nav ērtā vietā pievilkts kabelis? Varbūt…
Uzbāšanās jau ir piezvanot un ja klients klausās, tad jāspiež uz visām pogām.
Man vakar viens šmirla no Lattelecon piezvanīja uz darba telefonu. Minūtes divas piedāvāja pakalpojumu pa ~14EUR, es teicu ok. Nosaucu darba adresi (tur cits pieslēgums), teica, ka tur tādu nevarot pieslēgt. Uzmetiens,
Man arī zvanīja, tikai saruna izvērtās garā, bet nu runātājs runāja ļoti ātrā tempā un visu laiku tikai teica ka viņi vēlas lai tikai izmēģina LMT,Plus vēl dīvaini ka zināja kur dzīvoju…. Neesmu LMT klients..
Esmu bijis mācībās šiem mārketinga cilvēkiem. Pāris h dienā pamāca teoriju, tad testa zvans, un ej strādāt. Tas nekas, ka līmenis pēc pakaļas. Maksā nabagiem 70 centus h + laikam 3 eur par nozvejoto klientu. Max 200 eur mēnesī sakoļi uz full time. Suņa darbs.
Interesanta stundas likme. Diez kā viņi to paskaidro likumam un darba inspekcijai?