Pats divdesmit otrais podkāsts, jeb Tele2 pusgada halva.
Man zvana, tātad es esmu. Un šoreiz manu esību pārbauda Tele2.
Saruna šoreiz bija apmēram 14 minūtes, bet kārtējo reizi ieraksts pārtrūkst sākumposmā. Ko darīt… jāiztiek ar to, kas ir.
Ja sākumu var noklausīties, tad beigas es apstāstīšu: tante man piedāvāja dažādus tarifu variantus (es neparakstījos) līdz beidzot viņa man piedāvāja sešus mēnešus par sarunām nemaksāt vispār. Tik vien maksā, cik internetu patērē (ja pareizi atradu info- 2eur par 100mb). Varu nākt ar abiem numuriem- abiem pusgadu būs haļava. Jautāju- kas būtu pēc tam? Pēc tam skatītos- varbūt būtu smukāki cipari par līdzšinējiem, varbūt vēl kaut kas. Pusgads ir ilgs laiks. Un līgumu parakstītu bez termiņa nosacījumiem.
It kā viss ok. Bet tāpat neparakstījos. Varbūt sarunas laikā nelikās, ka tam ir kāda jēga. Vai arī pēc tā pusgada atgriežoties pie 8eur rēķina nejutīšos kaut ko ieguvis. Vai arī vienkārši domāju, ka esmu uzticams klients, kurš nelēkā apkārt pēc pirmās končas parādīšanas (pēc otrās gan jau palēkātu ar). Nezinu.
Vēl sarunas laikā tante mēģināja mani piekukuļot ar to pusgadu halvas, sakot, ka neviens to šobrīd nepiedāvā. Tikai viņi. Un mans operators ar nepiedāvā un nepiedāvās. Teicos, ka gan jau piedāvās. Vismaz es tā domāju, jo- ko var viens, to var arī cits.
Tāpēc, pēc sarunas, tviterī apjautājos Bitei– vai varot iedot pusgadu haļavu. Tā, lai pārliecinātos, ka manējais opers jau nav švakāks.
Un tad sākās, manuprāt, neizdevusies komunikācija. Vismaz nejutu nekādu ieinteresētību. Likās tik vienkāršs jautājums uz kura varētu atbildēt ar vienkāršu ”mums katrs klients svarīgs”, ”protams, cīnīsimies”, ”gan jau vienotos” blablabla. Bet rezultātā sanāca- ok, tā ir tava izvēle.
Tikai nepārprotiet- nav man augstu prasību un zems piekasīšanās slieksnis. Tāpat neesmu apmācīts pārrunu vešanā un ķīlnieku krīzes likvidēšanā, bet tomēr saprotu, ka nevar vienkaŗši klientam pateikt- ok, dar’ kā zin’. Tas neģeld.
Neatlaidos un mēģināju izspeist vismaz kaut kādu burkānu no Bites. Neizdevās- tik sausi standarta atrakstījieni. Atzīšos- nebiju gaidījis. Laikam sen nebiju sitis klačiņu tviterī ar Biti.
Un tāpat jāatzīstas- pēc šīs tvitera sarakstes kasu pakausi, ka laikam tomēr būtu jāpāriet. Ja jau man viens kaut ko piedāvā, bet otrs pat nepierunā, tad varbūt tā pirmā konča būs garda diezgan. Vismaz par ietaupīto pusgada rēķinu summu varēšu nopirkt meitai planšeti. Turpat, pie Tele2.
Jā, un vēl- Tele2 runātāji- mazs ieteikums- necenšaties veikt sākumā tik sarežģītu un garlaicīgu aptauju. Samaziniet vai sākat uzreiz ar bombu. Būs cita aršana. Operatoru varat noteikt pirms zvana. Tarifus varat uzminēt. Pārējais jau sarunas gaitā.
hehe, man pirms kāda laika zvanīja un piedāvā veikt kaut kādu testu dzeramā ūdens kvalitātei… pasūtīju d******** ātri vien :D Protams, numuru ieliku melnajā sarakstā arī. Mani tādi zvanītāji kaitina. Apbrīnoju tavu pacietību :)
Bloga podkāstu sērijai noder :) Ceru, ka šādi publskojot, ar laiku manu numuru visi zvanītāji izdzēsīs un vairs netraucēs (zinu, zinu- naivs).
man reizi mēnesī zvana LMT un piedāvā pāriet. jau kopš marta. katru, marts, sasodīto, aprīlis, mēnesi, maijs, pēc, jūnijs, kārtas, jūlijs.
katru reizi pasaku, ka sarunās neielaidīšu un lai dzēš ārā manu nr. dīvaina stratēģija.
kas Tev tā par planšeti par ~80eur sanāks?
Cik tad niknu planšeti vajag pamatskolniecei? Kaut kas no lētā gala priekš mājasdarbiem būs gana.
Ja gribēji Bitei pus gadu nemaksāt, tad vajadzēja parakstīties uz Tele2.
Shēma vienkārša un pārbaudīta. Nesen savai dzīves biedrenei šādā veidā dabūju sarunas Bitē bez maksas.
Ja tu vienkārši prasi Bitei atlaidi, tā tevi pasūtīs, bet ja tu aizej pie cita operatora, tad iedos nekaulējoties.
Tātad noslēdzam līgumu ar Tele2, no kura ir tiesības divu nedēļu laikā (laikam) atteikties, bet fiziski nekur vēl nepārejam. Bitei aiziet ziņa, ka tu mainīsi operatoru. Zvans no Bites ar jautājumu, kāpēc tā? Tāpēc, ka sarunas par velti. Nu tad mēs jums arī iedosim par veli. Viss. Tas, starp citu, strādā arī otrā virzienā, un Tele2 pārejot uz Biti, manuprāt, ne tikai sarunas, bet arī internetu dod pa velti.
Laikam jau jāapsver tā pāriešana. Pie reizes varēšu uz savas ādas pārbaudīt Tele2 sakaru kvalitāti :)
Pirms dažām nedēļām tādā pašā veidā dabūju no Bites pus gadu maksāt tikai par internetu, kad biju jau uzsākusi pāriešanu pie Tele2.
Dīvaina viņiem tā attieksme – ilggadējiem klientiem nav nekādu bonusu pat ro, ka viņi ir lojāli. Kaut ko izdevīgāku var dabūt tikai tad, kad jau nolem pāriet pie cita operatora (zaudē lojalitāti).
Ļoti forša saruna, un vairāk būtu tādu pārdevēju!!! super!! Uldi, tev paveicās :)
Strādāju telemarketingā, un varu pateikt diezgan profis. jo saruna ir diezgan draudzīga. Un nesaprotu, par ko tu Uldi uzvelcies? Super tantuks!!!
Pag, pag! Kāda uzvilkšanās? Es neuzvelkos. Es vispār esmu maigs kā pērnais pūpēdis. Viss bija vislabākajā kārtībā :)
Pati strādāju telemārketingā un tieši uz Tele2.
Paskaidrošu lai saprotat kādēļ vajadzīga it kā šī garlaicīgā aptauja sarunas sākumā. Tas vajadzīgs tamdēļ lai varam piedāvāt izdevīgāko. Mums jāzina klienta lietošanas paradumi, ko viņš izmanto un kas viņu apmierina, vai arī pretēji, neapmierina.
Jā, atzīst, ir garlaicīgi, bet mēs nevaram piedāvāt tarifa plānu Zelts,kurā ir 2GB nemaz neuzzinot ka klients internetu nelieto…