Pats divdesmit ceturtais podkāsts, jeb šveices čehu vitamīns pa piečuku.
Ja vien tev ir inbox.lv epasts un kabatas tālrunis, tad mūsdienās sajusties vientuļi nemaz nevar- pirmais samet pasta kastītē drazu, bet otrais…. bet otrais tev palīdz papildināt podkāstu sadaļu blogā. Par otro paldies.
Kas tad nu šoreiz?
Šoreiz meitene man piedāvāja vitamīnus no šveices čehiem (vai čehšveiciem). Un neticēsiet- pa brīvu. Un piemetīs vēl kristālu pie kaklariņķa. Un laikam vēl šo. Ā, tik vien kā pasta izdevumi jāapmaksā. Nieka 5 eiro.
Atkāpei no sarunas uzreiz pajautāšu- zināt cik smagu paku var nosūtīt pastā pa piečuku? 5kg. Viņu sūtījums droši vien velk uz kādiem 150-200 gramiem… un pastā par tiem prasa kādus 2,50 eiro. Tā kā… Labi, kaut ko jau vajag atmest iepakotājam. Un par kristālu.
Atgriežamies pie sarunas- ilgums ir gandrīz piecas minūtes, kuru laikā man meitene cenšas nolasīt visu to lielo vitaminizēto palagu, kas viņai priekšā stāv noklāts. Pirms tam un pa vidu apjautājoties, kas man sāp un par ko sūdzos. Atļāvos pasūdzēties par muguru. Tam man uzreiz tika piedāvāts fosfors, magnijs, cinks, D un K vitamīns. Iekšējā balss saka, ka, ja es būtu pasūdzējies par gurnu vai ribu, tad piedāvājuma sastāvs nemainītos.
Vispār tā lasīšana ir gaužām tizla lieta. Zvanītāji- lūdzu, lūdzu nalasiet! Pamācieties tekstu vispirms, tad izlasīto neuzkrītoši iepiniet sarunā un visi būs laimīgi- jums nav jāmocas gari lasīt un klausītājam nav jāklausās neinteresanta figņa. Pēc šādas nesamocītas sarunas klientam paliks sajūta, ka ar viņu sarunājās, nevis izmantoja bez smērvielas.
Saruna sanāca tāda patizla- neveikli klusuma brīži, manis apspiestā vēlme pairgt, meiteni bēda, ka man īsti nekas nesāp… un beigās vēl pateicu ”nē”. Bet, ko lai dara- tāds izmisums, lai pirktu pašindi, pie tam telefoniski, man vēl nav.
P.S.
Tajā viņu mājaslapā nekādi neizdevās atrast to, ko viņa man mēģināja ieskapēt.
Kaut kur dzirdēti “vitamīni”. Kādus pāris gadus atpakaaļ vīram piezvanīja un ar piedāvāja brīnumu pa telefonu. Šis piekrita pirmajam sūtījumam. Pēc tam protams sekoja teiciens – iedosi mazo pirkstiņu velnam, paņems visu roku. Pēc 2 nedēļām tika vienkārši iemests pastkastītē nākošais vitamīnu sūtījums jau ar 24 latu rēķinu. Šie zvanīja un gribēja piespiest mūs par to samaksāt. Protams sūtījām viņus visus dillēs, jo tam nebija piekritis vīrs, un apmaksāt kaut kādus vel rēķinus mistiskus. Šie spieda ķipa uz to ko prece ir piegādāta, tāpēc jāpiķo. mēs pateicām pierādat ka pastkaste nebija aptīrīta, ka pastnieks tiešām piegādāja mums rokās, un pasūtījām dillēs.
Es domāju, ka šoreiz būtu tieši tāpat- no sākuma pirkstiņš, tad (kā sarunā teica- vitamīni aprīļa beigās) būtu roka (pārsālīti dārgs pasta sūtījums). Tad vēl, vēl, vēl… Kaut kas līdzīgs Latvijā vienu laiku figurēja ar katalogu sūtīšanu- atsūta vākus un ieliekamās lapas. Tad vēl lapas. Tad vēl lapas. Tad mēģina cilvēki atteikties, bet šiem tik sūta tās lapas un prasa apmaksāt. Kamēr atkraties no viņiem, tikmēr vēl pārīti lapu sūtījumu esi spiests apmaksāt (ja nav pacietība sūtīt dillēs).
no šitiem neko nevar pirkt, pēc tam atkal sūtīs jau bez piekrišanas, vajadzēja mēnesi lai tiktu no viņiem vaļā un pēc tam tāpat vēl zvanīja kādu laiku.
Ak, Uldi… Dziļi subjektīvs viedoklis, kas neatspoguļo ne zināšanas par telemārketingu un darbu ikdienā, kā arī cilvēkiem, kas to strādā, ne izpratni par vitamīniem kā tādiem. Tikai viens no atsevišķa cilvēka viedokļiem, kuru īsti par patiesību kādam nevajadzētu ņemt.
Literārā valoda un gramatikas kļūdas, rakstot publiskajā telpā, arī varēja būt daudz kvalitatīvāki.
Internets panes visu un katrs izklaidējas kā grib. Tas gan.
Ak, Melānij… Vai tad stāsts ir par krekliem?
Hmm… saki, kvalitatīvākas gramatikas kļūdas? Labi, pamēģināšu.