Otrais pirmais.
Izdzirdot kādu dzirdētu reklāmas saukli, jums taču nāk prātā arī pats reklamējamais produkts? It kā tā vismaz vajadzētu būt. Nē, tā vismaz tiek pieņemts.
Tad lūk, klausos Latvijas Radio 1 un tur biežu dzirdama viņu pašreklāma ”Vienmēr pirmais!”. It kā atbilstoši. Un it kā piederīgi Latvijas Radio 1.
Ieejot izmēzt inbox.lv pasta kastīti no dienišķajiem reklāmas iebirumiem, pamanīju, ka arī te reklamējas ”Vienmēr pirmais!”. Tikai šoreiz tas nav Latvijas Radio, bet televīzija- Pirmais Baltijas kanāls.
Uztaisīju arī ekrānšāviņu abiem saukļiem.
Tad nu jautājumi- Vai mūsu mazajā spēļu laukumiņā divi vienādi saukļi strādā(s)? Vai arī te viss notiek bez visādiem jautājumiem- vienkārši labas (jau iegājušas) lietas zogam un piemērojam savām vajadzībām?
Da nu, es nemaz to PBK reklāmu nebūtu pamanījis.
Es pamanīju tikai dēļ tā saukļa.
Vo, vo- man ar tā liekas, auditorijas ir pilnīgi atšķirīgas, katram ir tikai viens “pirmais” un tas otrs, var teikt, ka neeksistē (nu, gandrīz neeksistē).
Bet auditorijas var pārklāties. Īpaši, ja izdomās reklamēties vēl kādā medijā (piemēram, Latvijas Radio 1 :)).
Nu, ja PBK sadomātu ar šito reklamēties Radio-1, tad gan viņi iešautu sev kājā. Interesantāk būtu, ja abi saskrietos kādā trešajā medijā.