Sākšu uzreiz ar izvilkumu no likuma:
135. Aizliegts apstāties un stāvēt:
135.3. uz tiltiem, estakādēm, ceļa pārvadiem un zem tiem;

Ja pieņemam, ka ar šo daļu viss būtu skaidrs, tad līgani pāriesim pie tās daļas, kas ir redzama bildēs.

Proti- Jūrmalas pilsēta, kas sevi lepni dēvē par kūrortpilsētu un rūpēs par atpūtnieku labsajūtu pat ir noteikusi maksu par iebraukšanu daļā tās teritorijas, pretī skandot, ka ”mums jau ir tikai iebraukšanas maksa, bet pretim mēs dodam mūžīgu dzīvošanu bezmaksas autostāvvietās. Āmen!” tā īsti neatzīst, ka ar to auto novietošanu ir sūnaini.

Protams, perifērijā ir brīva vaļa jūsu fantāzijai, bet tikai nelaime tāda, ka Jūrmala ģeogrāfiski ir kā izstiepta desa, kur viss labums sakoncentrēts viducī (lasi- Majoros). Un tur ar auto novietošanu ir sūnaināk. Vēl sūnaināk ir ar autobusu nolikšanu.
Ja man, kā vietējam, jautātu- kur var nolikt autobusu uz kādu laiku kamēr ekskursantu grupas defilē apkārt, es mazliet apmulstu… jā, ir divas vai trīs vietas Jomas ielas sākuma stāvlaukumā, bet…. bet vairāk arī nenosaukšu.
Jocīgi, bet kūrortpilsēta, kura gatava uzņemt kūrortniekus tā īsti nav nodrošinājusies ar vietu, kur lielo autobusu izmantotājiem izlaist/uzņemt pasažierus. Un galvenais- kur šoferim pavadīt to laiku, kamēr tūristu grupas iepazīst to mazumiņu, ko Jūrmalā var iepazīt.

Izrādās, ka es maldījos- nezinu gan kurš, bet kāds ir izdomājis pavisam vienkāršu lietu- atrisināt autobusa stāvlaukuma jautājumu un pie reizes uzliekot mīksto uz satiksmes noteikumiem.
Pie Dzintaru dzelzceļa stacijas, zem blakus esošā Dzintaru viadukta ierīkot autobusa stāvlaukumu. Jā, vietas tur ir daudz, bet… bet tas likums. Vēl jau it kā var teikt, ka tā zīme vēsta par to mazo asfaltēto pleķīti (skat pēdējā bildē), kas it kā neatrodas zem ceļa pārvada. Bet nez vai priekš viena autobusa stāvvietas tiks likta šāda zīme. Turklāt, satiksmes noteikumus zinošus šoferus, tā var mazliet samulsināt.

Lai vai kā- skatam bildes (tās ir ar klikšķi) un sakām ko domājam.