Tā nu sanāca, ka pavisam vienkārši man izdevās samazināt savu LMT rēķinu par trim latiem. Pat īpaši nevajadzēja rēķināt ciparus vai iegrožot savu runāšanu.

Viss sākās ar grūtsirdīgu nopūtu, ieraugot, ka atkal LMT rēķinā ir perebors- neizdodas iekļauties tarifa ”Vienādais 12” noteiktajās 400 minūtēs. Ja ir jārunā, tad ir. Neko nevar padarīt.

Tāpēc nolēmu pajautāt ko par maniem rēķiniem saka Bite. Var jau būt, ka šoreiz nostrādā sauklis- nāc pie mums un mēs tavus ciparus samazināsim (kaut kā tā).
Un te nu jāsaka, ka Bite neizdarīja to, ko viņiem vajadzēja- nepārvilināja mani savā aprūpē. Aizsūtot viņiem epastu ar konkrētu jautājumu (vai man pie viņiem būs labāka dzīve?) un pēdējos četrus tālruņa rēķinus, es gaidīju ko konkrētāku. Gaidīju, ka man atsūtīs kādu mazu secinājumu par to, ka tur varam samazināt, tur varam ieteikt ko labāku un tur vēl šo to . Bet sarunā ar Biti nekas konkrēts panākts netika- vien puika pateica, ka apskatījies un ar viņu tarifiem varētu panākt kādu vienu līdz pusotra lata mazāku rēķinu. Apmēram. Pārāk nekonkrēti (man neder ‘apmēram’), lai mainītu operatoru.

Prasījās epasts ar kādu salīdzinājumu un tad varētu arī sazvanīties un paskaidrot tā salīdzinājuma nianses. Manuprāt, būtu iedarbīgāk par vienkārši sausu runu.

Jautāsiet, kāpēc neparunāju ar Tele2? Es savā laikā no viņiem pārgāju uz LMT. Un tas pāriešanas process bija baisi nepatīkams, lai man gribētos ar viņiem vēlreiz sasaistīties. Protams, laiks dziedē visas rētas.

Par šo soli (epasts Bitei ar jautājumu) es ierakstīju tviterī un jau pēc kāda brīža man pienāca atbilde no mansLMT ar jautājumu- kāds iemesls manai vēlmei pāriet uz Biti? Pēc īsas sarunas, apsolīja man palūkoties vai un kā ir iespējams optimizēt izmaksas.

Pēc kāda brītiņa saņēmu zvanu no LMT un man laipna kundzīte pateica, ka viss it kā ir pareizi- tarifu plāns ir atbilstošs, bet pie pārrunāšanas sanāk pārmaksāt. No savas puses viņa varot piedāvāt atlaidi rēķinam trīs latu apmērā uz pusgadu. Vienkārši trīs lati no rēķina summas. Vai nu pārrunājot tās noteiktās minūtes vai arī neaizrunājoties tik ilgi, bet tāpat- mīnuss trīs lati katru mēnesi.

Saprotu, ka viņi cenšas mani paturēt savā uzraudzībā, bet vienalga patīkami.

P.S.
Saņēmu rēķinu- Ls 12 vietā jāmaksā Ls 8,37. Tā kā ieguvums sanāk Ls 3,63.

P.S.S.
Ja tagad LMT pārpludinās klientu vēlmes pēc tādām pašām atlaidēm, es neesmu vainīgs :)