Kā samazināt mobilā tālruņa rēķinu par Ls3,63.
Tā nu sanāca, ka pavisam vienkārši man izdevās samazināt savu LMT rēķinu par trim latiem. Pat īpaši nevajadzēja rēķināt ciparus vai iegrožot savu runāšanu.
Viss sākās ar grūtsirdīgu nopūtu, ieraugot, ka atkal LMT rēķinā ir perebors- neizdodas iekļauties tarifa ”Vienādais 12” noteiktajās 400 minūtēs. Ja ir jārunā, tad ir. Neko nevar padarīt.
Tāpēc nolēmu pajautāt ko par maniem rēķiniem saka Bite. Var jau būt, ka šoreiz nostrādā sauklis- nāc pie mums un mēs tavus ciparus samazināsim (kaut kā tā).
Un te nu jāsaka, ka Bite neizdarīja to, ko viņiem vajadzēja- nepārvilināja mani savā aprūpē. Aizsūtot viņiem epastu ar konkrētu jautājumu (vai man pie viņiem būs labāka dzīve?) un pēdējos četrus tālruņa rēķinus, es gaidīju ko konkrētāku. Gaidīju, ka man atsūtīs kādu mazu secinājumu par to, ka tur varam samazināt, tur varam ieteikt ko labāku un tur vēl šo to . Bet sarunā ar Biti nekas konkrēts panākts netika- vien puika pateica, ka apskatījies un ar viņu tarifiem varētu panākt kādu vienu līdz pusotra lata mazāku rēķinu. Apmēram. Pārāk nekonkrēti (man neder ‘apmēram’), lai mainītu operatoru.
Prasījās epasts ar kādu salīdzinājumu un tad varētu arī sazvanīties un paskaidrot tā salīdzinājuma nianses. Manuprāt, būtu iedarbīgāk par vienkārši sausu runu.
Jautāsiet, kāpēc neparunāju ar Tele2? Es savā laikā no viņiem pārgāju uz LMT. Un tas pāriešanas process bija baisi nepatīkams, lai man gribētos ar viņiem vēlreiz sasaistīties. Protams, laiks dziedē visas rētas.
Par šo soli (epasts Bitei ar jautājumu) es ierakstīju tviterī un jau pēc kāda brīža man pienāca atbilde no mansLMT ar jautājumu- kāds iemesls manai vēlmei pāriet uz Biti? Pēc īsas sarunas, apsolīja man palūkoties vai un kā ir iespējams optimizēt izmaksas.
Pēc kāda brītiņa saņēmu zvanu no LMT un man laipna kundzīte pateica, ka viss it kā ir pareizi- tarifu plāns ir atbilstošs, bet pie pārrunāšanas sanāk pārmaksāt. No savas puses viņa varot piedāvāt atlaidi rēķinam trīs latu apmērā uz pusgadu. Vienkārši trīs lati no rēķina summas. Vai nu pārrunājot tās noteiktās minūtes vai arī neaizrunājoties tik ilgi, bet tāpat- mīnuss trīs lati katru mēnesi.
Saprotu, ka viņi cenšas mani paturēt savā uzraudzībā, bet vienalga patīkami.
P.S.
Saņēmu rēķinu- Ls 12 vietā jāmaksā Ls 8,37. Tā kā ieguvums sanāk Ls 3,63.
P.S.S.
Ja tagad LMT pārpludinās klientu vēlmes pēc tādām pašām atlaidēm, es neesmu vainīgs :)
hmm..Man ir vietējais + un biju vienu mēnesi norunājis tele2 tīklā stipri vairāk un bij tik ~6-7 Ls. Cik skatījos mans.lmt.lv tur bij ap 1 santjiku minūtē.
edza- ar ‘Vietējais+’ nevar būt tikai 0,01Ls/min, ja zvani uz Tele2. Vai arī Tev ir iedota kāda superduper atlaide sarunām :)
Mazliet na par temu, bet tomer.
Man ilgu laiku bija LMT mobilais internets iBirojs. Maksaju savus 20 Ls menesi. Trafiks it ka neierobezots, bet reali normali iet 10GB.
Peksni!
Izradas, ka Bite piedava 15GB ar lielaku atrumu un par zem 10 Ls menesi!!
Kad aizgaju runaties ar LMT, vini man atklaja, ka lidzigs pakalpojums (bet laikam gan tie pasi 10GB par, tiresa ap laikam 7-8 Ls) viniem ari nu esot, uz tadiem pasiem noteikumiem, par kadiem es maksaju savus 20 Ls!
Tikai neviens man nebija iedomajies to pateikt.
Luk, interesanti sanak – kad uznemumi pacel izcenojumus, vini to dara ipasi nedomajot, operativi, un vienkarsi sak piesutit klientiem augstakus rekinus.
Saja gadijuma,pec butibas, mainoties izcenojumiem nevis uz augsu, bet uz leju, firma (LMT) “nez kadel”, neiedomajas automatiski samazinat manu rekinu no ~20 lidz ~8 Ls, bet bez sirdsapzinas parmetumiem turpinaja nosukt man ik menesi savus 12+ Latus.
Rezultata – principa pec (atriebiba) uzteicu savu ligumu ar LMT un kadu laiku netaisos pie viniem vispar neko nemt.
Lidz sim es ilgus gadus biju uzticams LMT klients, bet tas nu bija par traku. Sita padarit par mulki savu klientu!
Nekaunas!
P.S.
Starp citu, vismaz mana rajona, Bites mobilais internets iet stipri jutami atrak par LMT iBiroju…
zzz- cik sen viņiem šāda cena bija (t.i., cik mēnešus Tev sanāca pārmaksāt)?
Laikam jau tā sanāk, ka katram pašam ir jācīnās par savām atlaidēm un labākiem piedāvājumiem. Bez paša iniciatīvas nekas nenotiks… žēl. Būtu patīkami saņemt zvanu no operatora, kurš teiktu: klau, mums te ir laba ziņa- mēs varam tev samazināt rēķinu. :)
Cik ilgi – nezinu, nepetiju. Tas nav ari svarigi saja situacija.
Svarigs ir fakts pats par sevi un attieksme.
Es nodomaju, ka man butu par kaut ko ipasi “jacinas”. Nav jau PSRS laiki, kad dzive pagaja muziga ciinaa ar visu. Mana pieeja. ir ka saja situacija – ja tu mani piecakare, tad tu ej deet, un es savu naudinu atdodu citam pardevejam, kura attieksme mani apmierina vairak.
Labakas atlaides un labaki piedavajumi nav tas, pec ka dzenoties, es gribetu vadit sava muza dienas. Man tie dazi lati isteniba nav svarigi, tie neko butiski nemaina. Svariga ir attieksme, princips. Sadi rikoties, es uzskatu, nav etiski. Darijumiem ir jabut abpuseji izdevigiem, caurspidigiem un godigiem. Savadak ta ir tada piparbodites stila cilveku apjashana.
Es negribu “zvanu no operatora”, es veletos, lai, pakalpojumiem mainoties, pardeveji automatiski SAMAZINATU manus rekinus – tiesi tapat, ka vini tos automatiski PALIELINA. Nevis lktu man maksat divkarsi par pakalpojumu, ko vini jau piedava tirgu par cenu, kas ir pat 2x mazaka!!!
Bet ja to nevar, tad, tik tiesam, vareja ari pabridinat. Spamu sutit visi gudri. To vini var…
Operatoram apzvanīt visus klientus līdz ar jaunām cenām būtu pārāk sarežģīti – vai ne ? :)
Gribi ar ragavinam vizinaties – velc ari ragavinas kalna.
Turklat, ka jau teicu – manuprat butu tikai godigi un erti, ja vini vienkarsi automatiski samazinatu ikmenesa maksajumu, piesutot mazakus rekinus. … Piesutit LIELAKUS rekinus, nez kadel nevienam problemu nav…
Tas zvans no operatora nebija domāts burtiski :)
Viņi taču izsūta rēķinus utml spamu- pie reizes klientiem var izsūtīt kādu skrejlapu, ka tarifi ir mainījušies, parādījušies jaunāki un izdevīgāki.
Nu kaut kā tā :)
Nu ja. Vismaz kaut ka ta. Tikai tas butu jadara tiesi, skaidri un saprotami – ar ipasu, lakonisku pazinojumu. Nevis kautkadu parasto blah-blah-blah lapelu veida, jo savadak si lapele kopa ar parejo spamu, nelasot, nonaks miskaste. Formali gan tad vini vares pateikt, ka ir klientu informejusi, tacu pec butibas situaciju tas neatrisinas – klients paliks neapmierinats.
Vienigie divi veidi ka rikoties sada situacija, tiesam, butu (a) ipass pazinojums, (b) automatiska pariesana uz mazaku rekinu. Variantam (b) ir dodama prieksroka, jo gruti iedomaties, ka kads uzzinot, ka var par to pasu maksat 2x mazak, tomer uzstatu, ka grib tereties un ne par ko parmaksat. Ta ka tas ir gandriz vai vienigais praktiski sapratigais veids ka rikoties.
Preteja gadijuma iegustam to, kas ir – klients nosplaujas, atsuta atpakal milestibas vestules un uzgriez muguru. “Tris vitusas rozes…” utt.
Vai kadreiz vel vispar izmantosu LMT pakalpojumus? Nezinu. Varbut. Varbut ari ne. Cik tas viniem izmaksas ka zaudeta pelna manas/vinu dzives laika? Savi dazi tukstosi sanaks… Un viss tikai tadel, ka nedoma ar galvu…
:D:D Pēdējais teikums