Laikam šis vairāk izklausīs pēc tāda kā padomu apklaušinājuma, nevis stingri sakarīga bloga ieraksta, bet tomēr- kādi ir jūsu knifi, paradumi, dzīves gaitā gūtas atziņas utt par pieklājīgu mobilo tālruņu lietošanu?

Cik ilgi zvanāt (gaidāt kādus pirmos 4-5-6-7-8 pīkstienus vai izturat līdz galam)?

Kad atzvanāt otrreiz, ja uz pirmo zvanu jums neceļ?
Te pie šī punkta gribu piebilst, ka par šo punktu man ir maza neizpratne- ja man tālrunis ir noslēgts uz klusumu, tad bieži sanāk pēc tam redzēt kādus 4-6 neatbildētus zvanus. No viena numura. 10-15min laikā.
Nav jau stacionārais tālrunis, kur jāzvanās bieži, cerībā, ka kāds parādīsies tuvumā un pacels. Kad varēšu, tad atzvanīšu un, ka man ir zvanīts, tad sapratīšu arī no viena neatbildēta zvana.

Ko darāt pēc otrā galā nomestas klausules? Gaidiet atzvanu visu dienu vai pēc pāris stundām atgādiniet par sevi? Vai arī atgādiniet pēc pāris minūtēm?

Ko dariet ar svešajiem neatbildētajiem numuriem- atzvaniet vai gaidiet viņu atkārtotu zvanu?

Ko dariet ar pīkstinātājiem (emm, pat nezinu ko teikt par šiem. Pie šādiem mobilo sakaru tarifiem vēl pīkstināt! Nu tur ir jābūt spēcīgam dzinulim).

Pie aizņemtības metat nost klausuli vai fiksi atbildiet, ka atzvanīsiet vēlāk (vai lai tas otrs pārzvana vēlāk)?

Ko darāt ar īsziņām- izmantojiet darījumos, komunikācijā ar svešiem numuriem, utml? Un pie saņemtas svešnumuru īsziņas- atīsziņojat vai atzvaniet?

Uzzvanot svešam vienmēr pārjautājiet vai ”ir laiks runāt”? Vai arī to pieņemiet kā pašsaprotamu (ja jau pacēla, tad jau laiks ir)?

Varbūt vēl kas piebilstams?