DSC_1572

Gada siltajiem mēnešiem, papildus tam, ka nav auksts, nav arī jāsaņem apkures rēķini. Vari izbaudīt to, ka neplēš treknu naudu- vasara un boilers dara savu un mierīgu sirdi vari baudīt rēķinu nesaņemšanu. Es arī biju sacerējies nesaņemt apkures rēķinu. Bet saņēmu!

Un kamēr plēsu vaļā aploksni, tikmēr domāju- ko gan neesmu samaksājis, ko esmu sajaucis, kam esmu aizskaitījis?

Izrādās, ka esmu ļaunais kavētājs (jā, internetbanka saka, ka 25.datuma vietā pārskaitīju 27.) un man uzrēķināta kavējuma nauda 0,01eur. Un, lai vienam kavējuma naudas centam nebūtu garlaicīgi uz papīra, tad pieplusoja vēl četrdesmit trīs par rēķina sagatavošanu. Ja kādam ir jautājums, kā no klienta noplēst naudu ne par ko, tad te būtu labs piemērs.

Jā, es apzinos, ka esmu nogulējis pāris dienas un mazo pērienu, viena centa apmērā, esmu pelnījis. Kārtībai jābūt. Bet no saprāta viedokļa skatoties, gribās mazliet sašust un ieburkšķēt- kur te ir samērība un cieņa pret klientu! Ja jau iekrājās tas cents, tad varēja rēķinu izrakstīt pie nākamā, daudzmaz pieklājīgā rēķina, kuram vismaz pakalpojumu aprēķina summa būtu nedaudz lielāka par rēķina sagatavošanu.

Tagad domāju- vai man atsaukties viņu pašu izliktajam paziņojumam kāpņutelpā, ka līdz konkrētam datumam sazinoties ar viņiem un vienojoties par atmaksām, viņi nāks pretī un dzēsīs kavējuma naudu, atstājot tikai pamatparādu? Vai arī tas izskatīsies pēc pārāk nekaunīgas atbildes no manas puses?

P.S.
Pāris gadu atpakaļ no ”Jūrmalas siltums” bija vēl labāks gājiens- atsūtīja rēķinu, kurā minētas nulles, bet par rēķina sagatavošanu paprasīja 0,43eur.

P.S.S.
Nez kā tur ir ar to rēķina apmaksas termiņu, ja tas iekrīt brīvdienā (25.06. bija brīvdienā (sestdiena), pie tam- līgojāņu brīvdienās)- nav tā, ka termiņš pārceļas uz tuvāko darbadienu?