It kā atļautais braukšanas ātrums ārpus apdzīvotām vietām 90 km/h (dažviet 100) ir gana pietiekošs, lai laicīgi tiktu tur kur vajag un pie reizes būtu droša braukšana. Kādu laiku atpakaļ Mareks Segliņš (neatceros vai ministra vai deputāta statusā) izteicās, ka ātrums būtu jāpalielina, jo šī brīža limits ir ‘’miegu uzdzenošs’’. Šim priekšlikumam daudzi oponēja, jo avārijas un zemā braukšanas kultūra rāda, ka šoferi šādam solim vēl nav gatavi.

Arī es pēdējam teikumam piekrītu, bet bieži braukājot pa Talsu šoseju sāk likties, ka tomēr vajadzētu spert šādu soli. Nē, miegu šis ceļa posms neuzdzen, drīzāk otrādāk. Tur esošais ceļa segums ir tik ‘’jauks’’, ka vajadzētu izvēlēties vai nu braukt uz 50 un mierīgi izbraukt (apbraukt ir pagrūti) bedres vai arī ieslēgt kādu lidojošāku ātrumu un ‘’lidot’’ bedrēm pāri ar biezāku gāzi. Braucot pa šo ceļu saproti kāpēc automašīnu tirgū ir nepieciešams teiciens ‘’automašīna nav ekspluatēta Latvijā’’.

It kā tur ir ieteicamā ātruma zīme (724. Ieteicamais ātrums), kas vēsta, ka tur labāk braukt uz 70km/h, bet tas neglābs. Arī ceļu labošana tur notiek diezgan savdabīgi- ar slapju granti (nezinu kas tā par interesantu masu) piepilda bedres un ar piķi nedaudz pielīmē. Viss! Nākamais gājiens ir brīdinājuma zīme, ka ceļa segums var ‘’lidot’’ (116. Uzbērta grants vai šķembas) un jāievēro kārtīga distance, savādāk jūsu autiņš var saņemt nelielu ceļa seguma krusu. ‘’Remonts’’ ir noslēdzies, bet jautājums joprojām paliek aktuāls- vilkties vai lidot pāri?